Lizette

-

Världens bästa syster!

Publicerad 2014-09-18 11:57:12 i Allmänt,

Har suttit och designat logotyper så mina ögon snart går i kors! Det är en av de roligare, men tidskrävande uppgifterna på jobbet. Får se om kund blir nöjd me de ja skickat nu bara :)

På schemat idag står det städning med fokus på badrummet. Där inne ska det storstädas in i minsta vrå. Har redan hunnit med lite smått igår så jag hoppas det går fort idag. Är ju så förbannat tråkigt att städa! När ska man börja tycka att de e kul då?

Igår på kvällen fick jag ett sms från syster. Nu när vi har massa tv-tittande varje dag så bor jag i princip hos henne (som om jag inte gjorde det tidigare). 
Igår strax innan idol skickade hon detta 


Hon hade laddat upp med kaffe, citronfromage, kakor och choklad. Precis vad jag behövde! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela