Lizette

-

Minipizza och Supermario

Publicerad 2014-09-25 11:52:13 i Allmänt,

Igår ringde syster och bjöd in sig själv på middag. Jag och Mårthen for ut och handlade och hittade några tjockare tortillas som man kunde göra minipizzor av. Köpte lite smått å gott att ha som topping och swish in i ugnen. Efter tre minuter var de redo att inmundigas. Helt okej faktiskt!

Kollade på Big Brother och Paradise Hotel i vanlig ordning men nu börjar man faktiskt bli lite less på dom programmen. 
Varför?
DET HÄNDER JU INGENTING!
Herregud i Big Brother får man bara se dom ligga i sängen och prata om massa bekymmer dom har med varandra och i Paradise Hotel får vi följa Saga och hennes dumma val. Det är tråkigt. 
Mer tema, uppdrag och sammanhållning tack!

Kvällen slutade med lite hederligt Super Mario innan jag duschade ur hårinpackningen och somnade. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela