Lizette

-

Mat!

Publicerad 2014-09-16 17:20:58 i Allmänt,

Hallå!
Fy fan vad hungrig jag varit idag alltså! Först fick en kollega påminna mig om att jag hade glömt att gå på lunch,var visserligen bara tio minuter sen men ändå. Efter klockan slog tre däremot så kom den värsta dippen. Har precis kommit hem från jobbet och lagat de göttigaste jag kunde hitta. Potatisbullar och en himla massa bacon. 


Känns lite tråkigt att jag i 25 år vägrat äta bacon. Lärde mig äta det i år men jag önskar att jag lärt mig det flera år tidigare. 

Bacon kan ju vara något utav det bästa som hänt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela