Lizette

-

Mary Kay kväll!

Publicerad 2014-09-16 21:58:53 i Allmänt,

Är precis klar med en Mary Kay kväll hos Linnea. Hon var värdinnan, Petra var konsulten och jag, Tina och Gabriella var inbjuden. 
Skitbra kväll där man lärde sig lite nytt om huden (och sådant kan man väl aldrig lära sig nog utav?) och fick testa olika produkter samt fika blåbärscheesecake!

Eftersom hudvård ligger mig varmt om hjärtat blev man såklart såld :) Beställde lite produkter som jag hoppas ska fungera lika bra på mig som det gjorde på Petra. 

Här kommer fyra snabba bilder från kvällen. 





Kommentarer

Postat av: Jesse

Publicerad 2014-09-26 11:40:54

Hej!
Jag är väldigt intressand av Mary Kays produkter. Vem är det som säljer det i Strömsund? Härlig blogg du har :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela