Lizette

-

Helgen

Publicerad 2014-09-16 11:53:52 i Allmänt,

Helgen spenderades som sagt i Ö-vik hos Beatrice med familj. Lördagen var verkligen hur trevlig som helst med massa nya ansikten och namn man knappt kommer ihåg :)
Hade tur med vädret också, blundade man kändes det som utlandet. 
Blev inga bilder tagna förutom denna där sambo och svärfar diskuterar. 

På söndagen då vi kom hem drog vi vårt strå till stacken och röstade. Nu får det väl ändå vara slut på snacket, både på tv, radio och övriga sociala medier. 


Det var kort och gott om min helg.
Ikväll ska jag till Linnea där hon och min granne ska hålla i en Mary Kay kväll. Ska testa, och kanske till och med köpa några produkter. Att det dessutom utlovats massa fika gör inte saken sämre ;)

Ha't!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela