Lizette

-

Fredagstema och helgen

Publicerad 2014-09-23 17:47:00 i Allmänt,

Glömde ju att visa upp fredagstemat förra veckan. Vi rockade 50-tal och detta är nog sista "årtals-temat", skönt ändå eftersom jag ändå bara måste låna kläder hit och dit :)
 
 
I lördags firade vi min kusin som fyllde år i veckan. Mårthen hade fått en t-shirt av mig för nån månad sedan som han ville använda den kvällen. Han hade fått en t-shirt tidigare som var för liten, den tröjan fick vandra varvet runt alla här. 
 
 
Det slutade iallafall med att jag fick äran att ha på mig den hela kvällen. 
Haha, snyggaste paret!
 
 
Förresten så har vi blivit med Netflix också! Jag tycker att det är så mycket vuxenpoäng i det även fast jag bara sett New girl än så länge. Men min höst är nog räddad :)
 
 
Det var allt från mig än så länge!
Haaade!

Kommentarer

Postat av: Susanna Maria J

Publicerad 2014-09-23 18:02:49

Haha vilka söta aptröjor! ;D

Svar: Tack! Haha ja visst var dom väl söt? ^^,
Lizette

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela