Lizette

-

Vart tog hörseln vägen??

Publicerad 2014-10-15 12:37:07 i Allmänt,

Imorse när klockan ringde trodde jag att jag hade glömt telefonen i köket. Jag hörde absolut ingenting! Börjar anta att det är ett förkylningslock i örat jag fått så jag är helt döv! :(
Var så himla säker på att jag inte skulle bli sjuk i år men tji fick jag

Nu när jag sitter ensam på lunchen i komplett tystnad brusar det i örat. 

Skit skit skit!!!!


Min Pontus fick sin egen icebucket challenge under tiden jag var i Turkiet 😂

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela