Lizette

-

Spräcker veckan

Publicerad 2014-10-22 12:45:19 i Allmänt,

Jag tror nog att alla på jobbet redan hunnit ifrågasätta vilken dag det är. Man tror att det är måndag eller tisdag men det är ju redan onsdag! Bara två dagar kvar innan det är heeeelg! :D
Älskar när veckorna går sådär superfort. Synd bara att helgerna ska gå ännu snabbare :/

Igår lekte vi mästerkockar deluxe hemma och gjorde kyckling m ugnsrostade grönsaker. Gjorde Marias underbara sås också :)


Kan vara en utav de bättre måltiderna jag ätit på hemmaplan på länge! :)

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2014-10-22 18:19:49

Ser väldigt gott ut :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela