Lizette

-

Nya snygga naglar!

Publicerad 2014-10-26 16:19:15 i Allmänt,

Ni minns att jag skrev i somras att jag vann en tävling hos Magdalenas Naglar och Skönhet? Vinsten var att jag skulle få nya naglar hos henne och idag blev det äntligen bokat en tid! 
Är såååå nöjd!

Körde på fräscha fransk manikyr. Hon gjorde dom korta med tanke på mitt jobb, att jag sitter vid en dator och skriver så ofta men jag tycker dom är så  långa. Haha, kommer ta ett tag att vänja sig med längden på dom men hur som haver är jag galet nöjd!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela