Lizette

-

Lördag!

Publicerad 2014-10-25 13:06:52 i Allmänt,

Igår efter jobbet bytte jag om från mexikanare till helt vanlig tjej och gick på hörnet för att käka middag med karln innan vi drog på hockeyn. Är så glad att hockeyn har börjat igen! :D Fullt med folk, skrikande supportrar och en härlig vinst till Strömsund! =)
Kunde inte sluta bättre faktiskt
 
Kom hem vid halv elva och kunde inte hålla ögonen öppna! Däckade på en gång i sängen och efter att ha vaknat ett par gånger under morgonen klev jag upp kl tio. Dvs en rejäl sömn, så utvilad är jag inför kvällen! ;)
 
Karln ska ut med grabbarna och själv ska jag till Tullingsås på middag med de bästa tjejsällskapet :)
Happy lördag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela