Lizette

-

Jo jag lever

Publicerad 2014-10-01 18:18:29 i Allmänt,

En liten uppdatering kanske skulle vara på sin plats? En granne som jag träffade på igår trodde att jag hade åkt till Turkiet redan men det är ju först på söndag jag åker dit så jag hinner väl med ett par svenska inlägg innan jag hör av mig från Alanya ;)

Vad har hänt sen sist då? Verkligen ingenting nämnvärt! I fredags hade vi fredagsmys på jobbet, åt tacos till lunch och gick runt i onepiece. Det var svårt att jobba då hjärnan redan hade gått in på helgmode, men förutom det var det ett kanontema!

På fredagskvällen hade jag bokat in tacos med Mårthen och Linnea. Så det blev faktiskt tacos till både lunch och middag. Inget jag klagar på faktiskt :D

Det blev en.liten snabb update från mig. Ska försöka bättra mig på bloggandet. Hitta en nich lixom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela