Lizette

-

Im home!

Publicerad 2014-10-13 12:52:01 i Allmänt,

Hann ju knappt berätta att jag for till Turkiet! Internet där borta sög så jag orkade inte uppdatera något. Ville ha en liten paus från internet också :)

Har iallafall haft en kanonvecka i utlandet och har massor med bilder att visa. 
Tror inte att någon av mina framtida födelsedagar kan klå denna. Först sola vid poolen och sedan kalas på kvällen. Har åkt trehjuling, testat parasailing och hamam också. Hann med en hel del faktiskt. 

Nu är jag hemma och ska samla ihop alla bilder så jag kan visa er.  
Puss å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela