Lizette

-

Helgen som var

Publicerad 2014-10-21 11:39:11 i Allmänt,

Hej! Nu är man på plats igen. Hann inte uppdatera igår då jag hade massa ärenden på lunchen och kvällarna är ett fullspäckat tv-schema ;)
Att hitta en parkeringsplats på byn under lunchen kan förövrigt vara en av de svåraste sakerna...just sayin'

I fredags blev vi bjuden på middag hos Anders och Linnea. Tacogratäng framför idol är ju aldrig fel. Surt bara att Niclas Musco åkte. Vi hade callat honom som vinnare faktiskt. 
I lördags blev vi bjuden på middag hos Dennis och Maria också. Kött å potatis! Spenderade de sista timmarna med att spela galenpanna och pictionary. 
Nu till helgen som kommer blir det middagsbjudning igen! (Måste snart bjuda på middag jag med), denna gången blir det i Tullingsås å helgen efter det är det halloween. Håller på att snickra ihop min utklädnad just nu men jag visar först när allt är sminkat och klart! :)

De va en uppdatering om mig och mina helger det! Har tyvärr inga bilder att visa eftersom jag återställde min telefon igår, då valde jag att ta bort alla bilder i hopp om att den skulle bli snabbare...det blev den inte :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela