Lizette

-

Blended

Publicerad 2014-10-28 12:11:37 i Allmänt,

Tisdagar må väl vara den tråkigaste dagen på hela veckan?
De va för länge sen som det var helg, och det är först imorgon som man spräcker veckan så en tisdag bidrar inte till så mycket.  

Kollade på en film i söndags, en komedi med Drew Barrymore och Adam Sandler. Dom e sjukt bra på att göra film tillsammans! Skrattade faktiskt en hel del åt Blended vilket är ett bra betyg!

Har fortfarande inte vant mig med naglarna så att skriva tar dubbelt så lång tid, haha!
Om ni hittar på tok för många felstavningar så vill jag bara poängtera att det kan vara pga ovanstående. Tack vare naglarna trycker jag typ in tre bokstäver samtidigt :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela