Lizette

-

Bilder från lördagens middag.

Publicerad 2014-10-27 13:02:17 i Allmänt,

Vi blev ju bjuden hem till Tina på middag i lördags. Hon hade lagat en plankstek a la Tina och den var huuuur god som helst! Till efterrätt blev det jordgubbsparfait toppade med färska jordgubbar. 




Efter middagen tog vi fram Pictionary (standardspelet) och jag har inte skrattat så mycket på länge! Tinas get och Linneas vass kan vara några av de bättre jag sett!



En kanonkväll som vi absolut måste göra om! :)

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2014-10-27 19:47:22

Kul med mat och spel.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela