Lizette

-

Förkyld!

Publicerad 2014-11-04 20:35:41 i Allmänt,

Men va fa-an!
Tog å drog på mig en förkylning så här i början på veckan. Har jag tur blir den inte så extrem, brukar faktiskt ha tur med förkylningar. Dom försvinner fort
Tur iallafall att jag inte åkt på magsjuka. Tror hela Strömsund ligger hemma med magsjuka just nu!

Kom precis hem från en timmes simning, gud vad skönt det var! Som mest var vi fyra stycken i bassängen och på slutet var det bara jag och en till. Fanns ingen fungerande klocka där inne så man visste inte hur länge man hade simmat men min inre klocka var ganska bra. Hoppade i plurret någon minut över sju och klev upp fem i åtta så det var inte fy skam! :)


Har fortfarande inte lärt mig att smsa med de nya naglarna. Så här ser mina sms ut när jag inte hinner se om jag skrivit rätt. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela