Lizette

-

You had me at Merlot

Publicerad 2014-06-24 23:59:58 i Allmänt,

Min lastpallshylla är klar!!!
Som jag spacklat, målat och tagit hand om den. Blod, svett och tårar i fyra dagar men nu är den äntligen el finito!
Vet bara inte vart jag vill ha den än men än så länge står den bra där den står. Min alldeles egna vinhylla <3
 
Letade efter lite roliga citat att skriva på den och jag fastnade verkligen för "You had me at Merlot" bara som en kul grej.
Vi får se om jag skriver dit det eller om jag låter den vara ren.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela