Lizette

-

Studenternas sista dag

Publicerad 2014-06-12 11:44:38 i Allmänt,

Redan torsdag, alltså vart tar dagarna vägen?!
Idag tar Strömsundarna studenten, vet inte om dom är ute på flaken än eller om det är om en halvtimme. Tänk att imorgon vaknar en hel drös arbetslösa. 

Även fast grillningen igår blev avbokad pga galen storm så stekte vi helt enkelt hamburgarna, dom var "extra köttiga" med 80% kötthalt och vi marinerade dom i nå rödvinstjosan. Hur frekkin' gott som helst faktiskt!

Som sista notering kan jag meddela att om vädret håller i sig och det inte börjar regna (ser ut att börja regna villen sekund som helst) (peppar peppar) (ta i trä) så kommer jag vara uppe i luften om ca sju timmar. Men mer om det senare ;)

Vi kör på studentbilden igen, bara för att


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela