Lizette

-

Snart är vi på väg!

Publicerad 2014-06-26 18:20:39 i Allmänt,

Filmen som vi såg på bio igår var iallafall tokrolig!
Det var tyvärr inte så många som hade kommit för att se filmen, men vi som var där skrattade typ konstant. Jag och Mårthen sa till varandra att vi lättsamt skulle kunna se den igen, på en gång! :D
 
Nu sitter jag hemma och väntar på att min darling ska sluta jobbet, han borde komma hem vilken sekund som helst. Då ska han bara göra en snabb packning och sedan drar vi till Timrå. Jag själv har redan packat om flera gånger så nu yoloar jag och tar bara med mig EN outfit till kvällen, hade först tre ombyten. Det får bära eller brista.
 
 
Sayonara och adios amigos!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela