Lizette

-

Sill, jordgubbar och kyla

Publicerad 2014-06-18 12:55:11 i Allmänt,

Det känns väl en sisådär när det närmar sig midsommar och tempen ute är ensiffrig...que?
Bodde vi i Sverige eller bodde vi i Ojmjakon?

Har inga planer på vad som händer i helgen, känns som att firandet kan kvitta om det ska vara kallt och blåsa faktiskt. Kanske köper hem jordgubbar att smutta på bara för att :P

Annars då? Näst sista dagen innan helg och näst sista veckan innan flytt med jobbet. Kommer bli assuuuum!
Nästa vecka kör jag kortvecka innan jag åker på kryssning, sedan när jag kommer tillbaka börjar jag jobba på en ny lokal :)


Här kommer bilder från midsommar 2012, året vi gjorde den gigantiska midsommarstången!





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela