Lizette

-

Nära på en katastrof

Publicerad 2014-06-19 11:47:05 i Allmänt,

Igår skulle jag lyxa till det lite med middagen. Tänkte göra tacogratäng och hittade ett recept via en app. Jag följer recepten slaviskt så jag gjorde exakt vad som stod. Då hade personen i fråga inte skrivit ner paprika, tomat och dylikt som man har i en tacogratäng. Så vad blev det? Jo en...köttfärsgratäng
Gott...

Till råga på allt så använde jag vanlig créme fraiche istället för laktosfri. Tio år med Mårthen och jag har fortfarande inte lärt mig. Som tur är så klarar han av tillagade laktosprodukter, så det slutade lyckligt. Men iallafall, matlagning är min nemesis. 

Avslutade kvällen med att kika på filmen John Carter. Jättebra film faktiskt!
Har sett den förut men är filmer bra kan man se dom flera gånger. 

Jag har ett projekt hemma jag ska försöka bli klar med i helgen också. Vill inte berätta vad det är förrän det är klart och jag är nöjd :) 

Trevlig helg å kall midsommar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela