Lizette

-

Kryssningsresumé - Tappade bort min kamera!!

Publicerad 2014-06-29 22:09:00 i Allmänt,

Hallå där!
Nu har man landat och återhämtat sig efter helgen så därför tänkte jag skriva en liten resumé av hur den var.
 
På torsdagkväll åkte vi till Sundsvall för att bo över på ett hostel,
hade inte mycket tid över för något så vi la oss ganska på en gång.
Klev upp, käka hotellfrulle <3 och drog sedan till Timrå för att möta upp de andra vid fontänen.
 
 
Sedan väntade en låååååång bussresa till Stockholm, men med rätt sällskap och världens tuffaste chaufför gick det som på räls....fast med buss.
 
 
 
Efter bussresan hoppade vi på fartyget och hade party resten av natten.
Dagen efter insåg jag att jag hade tappat bort min kamera.
Det sista jag minns av kameran var att Mårthen tog en bild på mig inne på Etage,
så någon ängel där inne måste ha tagit hand om den och lämnat in den till informationsdisken där jag fick tillbaka den.
Phew, hade varit sjukt tråkigt om alla bilder var borta!
 
 
 
 
Fick ju fylla år den här dagen, dom sjöng för mig på bussen och jag fick massor med grattisar.
Det började med att Mårthen sa fel att jag skulle fylla 25, och slutade med att jag fyllde 19.
 
 
Här är den sista bilden som togs innan någon (kan vara jag) la kameran på något annat ställe än i min väska
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela