Lizette

-

En stressad Lizette är en dålig Lizette

Publicerad 2014-06-16 20:47:37 i Allmänt,

Jag insåg snabbt att förra inlägget lät väldigt drygt. Självklart menade jag inte att det var "mot min vilja" att gå ut å ha skitkul. Att det jag körde en spontankväll "bara för att jag inte hade något bättre för mig"

Jag vet att det lät som det, men jag har mina ursäkter:

I slutet av lunchen och stressad - det kommer helt enkelt aldrig en bra text om man inte ger tiden mer än trettiotvå sekunder. 

Det enda jag ville att ni skulle veta iallafall var att jag hade en toppenkväll med toppenmänniskor. Inget "bara för att" eller "blev bara så tillslut"


Sådeså! 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela