Lizette

-

Bio, moster på nytt och allt där emellan

Publicerad 2014-06-25 12:45:26 i Allmänt,

Nu är man på banan igen! Näst sista arbetsdagen innan jag drar till Timrå för övernattning på hotel/vandrarhem/pensionat och sedan hoppar på en 24-timmars kryssning.

Kommer alltså fylla 26 under dessa timmar, då jag fick kryssningen som en tidig födelsedagspresent, för att sedan gå tillbaka till 25 i några månader till. 

Ikväll blir det biodejt med min kära.
Inge tårdrypande drama inte, utan vi kör på komedi - 22 jump street!
Inte alls fel sådär mitt i veckan faktiskt och efter att ha sett 21 jump street ett flertal gånger tvivlar jag inte alls på att denna film kommer vara rolig. 

Från något roligt till något ännu roligare så blev jag moster, igen! 
Igår fick jag gosa med den blivande storasystern också, underbara sötstrut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela