Lizette

-

Bilder från helgen!

Publicerad 2014-06-16 22:57:00 i Allmänt,

Har äntligen laddat batterierna till kameran. Jag köpte ju mig ett wi-fi kort till kameran så jag enklare kan föra över bilderna till mobilen men satan i gatan vad kortet drar batterier alltså! Förut kunde jag fota flera veckor men nu är kameran död efter tre dagar...lite tråkigt så nu måste jag hitta ett substitut till wi-fi kort. 
 
Hur som helst så började lördagen med att jag, pappis och Linnea åkte på Traktorns dag i Lövberga. Tja...man fick kolla på traktorer, tävla i å kasta yxa, lotteri å sånt. Varje gång det är lotteri är jag in it to win it. Vill alltid vinna första pris men det var faktiskt syrran som fick det - en gigantisk fruktkorg! Själv vann jag ett par skyddsglasögon, haha! Men dom fick Anders av mig. Han behöver dom nog mer än mig. 
 
 
Lite vildsafari längst vägen var det också

Här är jag och Gabriella, fabulous till tusen. Är hipoch dricker ut barnmatsburkar också. Sedan har vi mig och HP där vi posar järnet och dom två nedersta bilderna snodde jag från Einar och Gabriellas instagram. 

Svårt att tänka sig att det här var i lördags då det är storm och iskallt ute nu :(
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela