Lizette

-

Äntligen!

Publicerad 2014-07-01 00:04:00 i Allmänt,

Gjorde en programuppdatering på telefonen som tog en evighet!
Var helt säker på att den skulle gå sönder och förlora all data som den gjorde en gång förut.
Nåja, nu fungerar den iallafall =)
 
Hade min första arbetsdag på Grelsgård idag. Vad kan jag säga?
Underbar lokal!
Tvekar inte en sekund att jag kommer trivas där.
Sedan att jag har cirka 40 sekunder att gå till jobbet gör ju inte saken värre ;)
 
Har varit så sjukt göralös idag efter jobbet ändå, åkte först till pappa och kollade på fotboll, sedan åkte jag till Linnea och hjälpte henne att rensa ogräs och sedan åkte jag hem igen för att uppdatera och rensa telefonen.
Så nu är allt det klart och klockan är typ tolv, tiptop!
 
Nu börjar vi nedräkningen för semester och finväder. Tro mig, sommaren kommer först om fyra dagar ;)
 
Föresten, kolla vilka galet snygga skor jag köpte idag! Ska ha dom tills dom går sönder, och då köper jag nya <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela