Lizette

-

Vackert vitt och äckligt grönt.

Publicerad 2014-07-15 01:16:59 i Allmänt,

Dagens syssla har varit att påbörja målningen runt fönstret. Från det bruna till vackert vitt!
Synd bara att färgen luktar så fruktansvärt illa och att torktiden är på en sisådär en evighet inkl överdrift, men när det är klart kommer det bli så fint!

Känner nu att jag vill tapetsera om varenda rum också...men det är faktiskt inte så kul att tapetsera. Fick testa det igår, en tapetlängd och det räckte för att bestämma mig om jag gillar det eller inte.
Så ni som gillar't får gärna hälsa på och fixa det åt mig :)

Iallafall, när jag skulle börja måla märkte jag en äcklig insekt som inkräktade altandörren. Blev så jäkla skraj så jag fick ringa hem Mårthen som var ute, han fick komma hem och lägga larven i gräset istället. Haha, hatar insekter så gudomligt mycket. 

Nästan hela dörren klar

Gröna äckel!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela