Lizette

-

Tillbaka till verkligheten

Publicerad 2014-07-28 12:55:50 i Allmänt,

Så var semestern slut för i år. Haft tre amazinga veckor som faktiskt gått väldigt segt. Men verkligheten ringde kl sju imorse så det var bara att stiga upp :)

Kamerabatteriet är stendött så bilder kommer ikväll. I lördags åkte jag, Linnea och Gabriella in till Östersund för att stråka. Helt galet vad mycket folk som kan klämmas in i samma tält. Hamnade mitt i en möhippa också! På söndagen åkte vi på relaxavdelningen på storsjöbadet och låg i bubbelpool i flera timmar. Avslutade kvällen med monsterkäk på Eastern Palace!
Så man somnade rätt skönt inatt kan jag lova. 

Nåja, nu är jag tillbaka iallafall med bättre uppdatering. Har massa bilder att visa från semestern så vi börjar med helgens bilder ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela