Lizette

-

Bättre sent än aldrig

Publicerad 2014-07-29 12:42:08 i Allmänt,

Ska sluta lova att lägga upp bilder på kvällen när jag i tio av tio fall inte gör det. Kollade igenom alla bilder och det fanns visst inte så många att visa. Sedan var ju kameran så gott som död när jag kom in till Östersund och jag vill inte ta mobilbilder. 

Nåja, här är de få bilder jag vill lägga ut.

Vi är på väg in till stan / Ständut Blakk spelar så dom ser i kors / möhippa #ohojkaptenkaka / bruden själv, Karin / en till bild på Ständut Blakk, lovar att de tältet hade mest med folk / till sist karusell för de sista slantarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela