Lizette

-

Viktig funktion?

Publicerad 2014-01-19 21:00:17 i Små snedsteg,

Hittade en knapp på "spelarprogrammet" jag kollar på Vänner ifrån som nog måste vara den mest oviktiga funktionen. En roterarknapp så man kan rotera filmen.
 
????
Precis, låt den tanken smälta in ett tag...en knapp så man kan rotera filmen.
 
Antar att det är för dom som lägger upp filmer där dom inte vet hur man roterar formatet, för jag kan verkligen inte komma på en annan funktion knappen ska vara till för. Eller finner folk det underhållande att kika på en film uppåner? Det vore smartare (enligt mig) att ha en knapp, som länkar till en sida där man lär sig rotera filmer. Om man mot förmodan inte redan kan det dvs.
 
Eller vet ni någon annan funktion knappen kan vara bra för?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela