Lizette

-

Skämt folk inte skrattade tillräckligt åt

Publicerad 2014-02-27 17:15:00 i Skämt folk inte skrattade tillräckligt å,

Med inspiration från bloggerskan Knivlisa tänkte jag också skapa en kategori som heter
"Saker folk inte skrattade tillräckligt åt" vilket är en perfekt kategori för mig och min tråkiga humor

 
Jag: Varför ska du bort nästa vecka?
Person: Är ju sportlov.
Jag: Men du är ju bara borta i två dagar...?
Person: ...jaa?
Jag: Då är det är ju inte sportlov, snarare SPURTlov.
Person: ...
Jag: Hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela