Lizette

-

Mårthen gästbloggar

Publicerad 2014-08-08 23:19:00 i Allmänt,

HEJ ALLA GLADA LIZETTELÄSARE! Mitt namn är Mårthen aka Cooljävelfräshtuff, eller Apan. Tänkte jag skulle spexa till Lizettes blogg lite så ni får lite variation från allt smink och paradise hotel etc.
 
Jag gillar hårdrock och kött.
Skulle vilja äta mer kött.
Men Lizette vill inte äta allt kött.
 
Imorgon ska jag sälja sprit.
För jag jobbar på systembolaget.
Där kan man också köpa annan rusdryck.
Tyvärr kan man inte köpa kött där.
Kanske någon dag... när jag är chef över allt.
 
Nu ska jag döda lite polygonmonster online.
Medans jag lyssnar på norskt dansband. Med amerikans HipHop.
Japp, de finns sånt. Fast en mash. Men bra!
 
https://www.youtube.com/watch?v=dDwC_rJIKOw
 
Lyssna rå!
 
Avslutar me en fräsjäkel till bild på mig och min brucha.
Fast igentligen är han bara min kompis.
Han ska gifta sig om några veckor. Cool katt är han.
Dennis, heter han.
 
Hejdå lilltå. Mvh kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela