Lizette

-

Leave Lizette alone!!!

Publicerad 2014-08-21 11:31:14 i Allmänt,

Det här är vad som mötte mig imorse. 

Blev så jävla irriterad när jag fick mailet om inloggningsförsök. Inte första gången det här händer heller men nu har jag fixat högre säkerhet så det inte ska hända. 
Sedan kan jag bara förvarna dig som vill hacka dig in att jag inte har något hemligt alls...det är bara slöseri på tid. 

Igår kom även underbare Jon-Henric med en tallrik sushi åt mig. Dom hade gjort så mycket sa han, så jag fick mig några bitar. Det räddade min tv-kväll kan jag lova :)



Kommentarer

Postat av: My

Publicerad 2014-08-21 13:31:08

Hoppas det löste sig med Facebook där! Läskigt :O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela