Lizette

-

Väntar på att kossan ska ringa.

Publicerad 2014-04-10 17:54:00 i Allmänt,

Fy tusan vilket tråkigt väder det är. Grått och regn. Ingen sommar än på ett tag. 

Dagen har gått för fort! Hann knappt andas förrän det var dags att hämta syrran på hennes jobb. For och handla mat så nu sitter man och väntar på att middagen ska bli klar. 
Överraskar både mig själv och min mage med en broccoligratäng idag. Nice! Har som sagt aaaaaaldrig lagat mat förut, men nu! Nu ninjar jag ut maträtt efter maträtt nu. Boya!!

Väntar bara på att kossan ska ringa nångång  


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela