Lizette

-

Trolljägarna

Publicerad 2014-04-08 21:16:23 i Allmänt,

Efter en halvseg dag sätter jag mig ner och kikar på Trolljägarna. Återigen, ett genialiskt program!

Imorgon är det redan onsdag och vi spräcker veckan. Har inga speciella planer inför helgen, ska förhoppningsvis ta det lugnt. Hade så pass kul i helgen så jag kan leva på det en helg till, haha. Blir väl film och kanske ska inviga cykeln på lördag, är bara rädd att jag måste pumpa däcken då stackars cykeln stått ute hela vintern. 
Varför? 
För jag har ingen nyckel till mitt cykelförråd! (och så är jag för lat för att lämna den i pappas garage)

Kissie i kvällens avsnitt av trolljägarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela