Lizette

-

Ricinolja 4 veckor senare

Publicerad 2014-04-06 12:41:05 i Allmänt,

Nu har jag använt ricinolja tre dagar i veckan i en månad.
Har tagit en före & efterbild för att jämföra resultatet och här har vi det.
 
 
Ja, som ni ser är det inte sån jättestor skillnad på just längden. Kanske det har växt lite, men så har det ju gått en månad också. Det kanske är den normala hårväxten och inte med hjälp av ricinoljan. Däremot gillar jag hur friskare håret ser ut. På första bilden lägger sig håret i testar och ser rätt stripigt ut, på andra bilden ser det mycket friskare och mjukare ut. Men jag hade ändå högre förväntningar faktiskt.
 
Nu ska jag boka en klipptid och ta bort mina slitna toppar och köra en månad till med ricinoljan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela