Lizette

-

Om gårdagen

Publicerad 2014-04-06 11:17:58 i Allmänt,

Blev ingen uppdatering igår, men ack vilken kväll!
Vi hade bokat bord på Hörnet då dom hade nyinvigning. All personal var jättefina och bjöd oss först på välkomstdrink och tilltugg. Ett minus att man var tvungen att vänta i två timmar på att få mat...

Men vilket ansiktslyft dom gjort där! Wow! Känns som om man inte är i Strömsund längre. Nu har vi verkligen en restaurang och inte bara en pizzeria. 

Vi for tillbaka till oss efter maten och ställde oss på alla möbler vi hade för att dansa. Jag var seriöst livrädd på att allting skulle krascha här hemma, men vi lyckades behålla allt i befintligt skick. 
Gick tillbaka till Hörnet igen och dansade tills stängning. 

Tog bara en bild igår och de tar under middagen, men se så snyggt dom fått till det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela