Lizette

-

Neon fashion

Publicerad 2014-04-12 11:26:46 i Allmänt,

Igår blev det ett nytt lack till min Gellack från depend. Neon fashion heter den och den är superfin! Den är något knalligare i färgen än vad bilden visar. 

Köpte mig kokosolja igår också, hade inte den blekaste aning om att Strömsund sålde kallpressad ekologisk kokosolja, trodde vi bara hade kokosfett i silverpaketet. Fick tips av Maria att använda kokosolja i hår och hud, gjorde en inpackning igår och känner faktiskt att håret blev mycket finare. Tack för tipset :)


Snart kan jag nog öppna mitt egna oljeapotek här hemma. Har kokosolja, mandelolja och ricinolja både kallpressad och inte kallpressad :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela