Lizette

-

Sushi middag!

Publicerad 2013-10-31 18:18:00 i Allmänt,

Ah, vilket fantastiskt slut på en sådan hektisk dag! Har stressat som en galning på jobbet idag och var superhungrig när jag slutade. Då överraskade min underbara med sushi! Må va köpessuhi men när båda jobbat från 8 till 5 och är tokhungrig, ja då passar köpessuhi alldeles utmärkt. Dessutom är den otroligt god!



Denna dag har som sagt varit one of a kind. Fram tills klockan var 11 gick tiden jättefort, sedan var det plötsligt sirap i klockan och det kändes som att dagen aldrig skulle ta slut. Hade antagligen att göra med att jag var hungrig bara :)

Kommentarer

Postat av: Maria - Bullmamma Deluxe

Publicerad 2013-11-04 14:39:29

Nooo! Den där sushin tycker jag är superäcklig :P majonäs och rökt lax och.. nä fy! Det här inte hemma på sushi tycker jag ^_^ Men det är ju tur att vi tycker olika också :)

Svar: Haha, jag hade på känn att det där inlägget skulle kommenteras :P Har hört flera som inte gillar den sushin men för mig med "otränade smaklökar" satt den som en smäck direkt efter jobbet! :D
Lizette

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela