Lizette

-

Föreläsning med Sofie Andersson

Publicerad 2013-10-30 12:46:51 i Allmänt,

Jag var på föreläsning med jobbet för ett tag sedan och har velat skriva om det, men vi var bara halva gruppen från jobbet som gick och idag gick den andra gruppen. Ville såklart inte skriva om det förrän alla varit på föreläsningen så nu kan jag äntligen göra det. 
Felet är dock att jag har glömt bort det mesta jag ville skriva :P

Hur som helst så var det en tjej vid namn Sofie Andersson som föreläste. Hon själv har blivit diagnostiserad med adhd och touretts bland annat. 
En helt otrolig föreläsning om hennes skoltid och in i arbetslivet. Hur hon fick sådan panik att sluta skolan så hon hade bokat in ett datum för självmord. Lyckligtvis hittade hon anledningar att skjuta upp det datumet med tiden. 
My oh my vilket liv denna kvinna levt!


Önskar att jag kunde komma på mer att berätta om föreläsningen men minnet är kort fastän det är bra. Om ni får chansen så tycker jag absolut ni ska gå på denna föreläsning. 

Kommentarer

Postat av: Sofie Soff Andersson

Publicerad 2013-11-20 11:14:18

Hej hopp!!

Hittade ditt fina blogginlägg som du skrivit efter att du lyssnat på en av mina föreläsningar :)
Tackar och bockar ödmjukast för dom fina orden :)

//Soff

Svar: Vad kul att just du hittade det :) Stort tack för föreläsningen. Den var riktigt bra!
Lizette

Postat av: Sofie Soff Andersson

Publicerad 2013-11-23 10:05:29

Tackar tackar :)
Vet inte hur jag lyckades, då jag är mest oteknisk i världen :p
Men plötsligt händer det, haha..
Tusen tack för dina fina ord :D
//Soff

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela