Lizette

-

Hello

Publicerad 2011-07-31 15:42:41 i Allmänt,

Hej hej!
Vaknade vid 12 (!)
Klev upp och städade bort gårdagens fest som vi hade
Vi satt 4st här ett tag innan vi gick på Corner där vi mötte upp andra, satt där till stängningsdags och gick sedan till Linda & Martin där Mårthen och Martin somnade på en gång, haha!
Så jag väckte Mårthen och sa att vi borde gå hem :)

Har placerat ut mina mattor i lägenheten nu, i hallen, vardagsrummet och sovrummet
Har en hyllplan jag ska sätta upp också, men jag måste ha en borr till det
Blev en del sängkläder + lakan, handdukar, krokar och sådant smått också
Hittade inga tavlor jag ville ha, så dom får jag leta vidare efter

Bilder på lägenheten kommer när jag orkar springa runt och fota här hemma :)
Nu ska jag iallafall kolla på tv!

Kommentarer

Postat av: josefine

Publicerad 2011-07-31 23:07:59

Hej allt bra ? kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela