Lizette

-

Stress!!

Publicerad 2010-03-31 22:37:12 i Allmänt,

Känns som om min puls har legat på 300 hela tiden. Först så stressade jag på jobbet för att hinna klart allting, men högg till sist i sten då jag insåg att jag inte skulle hinna. Stressade som fan med allting känns det som. När jag väl slutade gick jag på byn och mina strumpor blev totalt genomblöta!! Handlade massor inför påsken först på bolaget där det var tusen personer. Träffade dock en massa jag inte sett på länge, Tommy, Johannes och Chrill bl.a. Sedan gick vi på konsum och handlade för 500:- och for till sist på Dollar och handlade lite godis och så. För det första var det en lååång kö, för det andra fungerade inte vårat kort vid kassan.. toppen. Löste sig dock tillslut.

Åkte hem och slängde i oss rester från gårdagen (fläskfilé m. strips), åkte sedan till Patrik och Linda för att gratulera Linus som fyller 15. Drack två snabba koppar kaffe innan vi återigen åkte iväg till Linda nr 2, nämligen min syster. Vi satt och diskuterade helgen men eftersom jag ändå inte åker in förrän fredag var jag inte så delaktig i torsdagens planer :)

Har nu kommit hem, packat lite kläder jag kan tänkas behöva i helgen, rannsakade lägenheten efter mina Wendlas byxor tills jag insåg att Linda hade dem. Det enda jag borde göra nu är måla om naglarna och duscha av svetten jag lyckats framkalla under dagens stress. Även fast jag är ledig imorgon och har hela natten och dagen på mig att göra saker är jag ändock stressad över allt.. blää!!


Jag ursäktar för dåligt uppdaterande idag, men som ni kanske förstår har jag stressat igenom dessa timmar. Så nu ska jag lyxa till det med en liten rosa nyans på naglarna :) Tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela