Lizette

-

Smart gjort

Publicerad 2010-08-31 20:45:12 i Allmänt,

Jag mådde så dåligt när jag kom hem, magvärken blev bara värre och värre. Så jag skulle bara sova ett litet tag.

Klev nyss upp..

Men men, denna gång vaknade jag på rätt sida iallafall, så nu kan jag bara skratta åt det faktum att jag var så sur tidigare idag. Hej humörsvängningar slå i glasen och låt oss lustiga vara.

Iallafall så gick jag ju på ICA under lunchen och hämtade ut ett av mina H&M paket, har inte hunnit testat kläderna än för jag har varit så trött! Jag har ju åtminstone något att se fram emot nu :)

Återkommer soon!

Kommentarer

Postat av: Martina

Publicerad 2010-08-31 21:22:30

Sv. tack så mycket, men jacka är inte från H&M den är köpt på new yorker :)

Postat av: sara

Publicerad 2010-08-31 21:39:18

åh visst är dom fina? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela