Lizette

-

Tbt Juldagen -10

Publicerad 2014-09-18 22:41:54 i Throwback Thursday,

Shit vad länge sedan jag la upp en tbt bild. 22 maj för att vara exakt. Märks att man varit busy under sommaren men nu är det dimma och kallt ute vilket betyder mer fokus på att please'a er.
 
Dagens tbt blir som sagt från juldagen och vi hade några år av tradition då tjejerna kom hem till mig och kalasade. Nu när man bor ihop med festprissen nr 1 så är det inte bara tjejerna som är välkommen, inte heller de närmsta polarna utan det är väl öppet hus för hela strömsund :P Men men, det här var back in the days då vi bara körde tjejer.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela