Lizette

-

MönsterMania och matsmart

Publicerad 2014-11-28 21:54:21 i Allmänt,

Dagens fredagstema var MönsterMania så det var bara att plocka fram allt randigt, zig zag, prickigt och rutigt. Kunde lika gärna vara tema "missmatch" för man va då inte så fager i allt mönster :)


Fick även ett paket från matsmart.se som jag la en beställning hos i måndags. En sida som säljer varor vars bäst före datum är nära, feltryckta designer, att dom beställt hem gör mycket osv. Finns alltså m a s s a saker att beställa till ett sjukt reducerat pris. Allt från 40-90%
En apsmart idé om du frågar mig, så jag fick hem 48 förpackningar naturdiet shakes, en hel låda proteinbars och en låda nutrilett & naturdiet drinkmix. Allt detta skulle gå på typ 2000:- men jag fick det för knappt 600:-
Awesome!


Nu ska jag tagga inför Idolfinalen, vet inte vilken jag vill ska åka ut faktiskt. Men jag är rädd att det blir Molly. Vill dock att Molly eller Josefine ska vinna. 

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela