Lizette

-

Måndag

Publicerad 2014-11-24 13:18:09 i Allmänt,

Ny vecka och nya möjligheter eller vad säger man? :)
Ytterligare en helg i lugnets tecken, har fått lite hussysslor gjorda och hann även med att kasta på lite färg runt fönstret. En sisådär ett halvår senare är jag nästan klar med det. 
Skynda långsamt, det är min melodi :)

November börjar ta slut och decemberstressen står på glänt. Nu ska man planera att åka in till Östersund och handla julklappar vilket antagligen blir runt 22-23 december. Återigen, skynda långsamt ;)

Skulle fira helgen med en flaska vin i lördags och lyckades förstöra två flasköppnare så skruven satt kvar i korken. Med hjälp av en tredje skruv och andra tillhyggen lyckades vi till slut. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela