Lizette

-

Lizette svarar på frågor ni inte vågar ställa.

Publicerad 2014-06-30 12:33:00 i Humor,

Vi fortsätter att leta i arkivet på ord ni sökt på, för att komma till min blogg.
Som tidigare, namn och ålder är påhittade.
 
Lizette Strömsund - Christian 26
Se där, kan det vara en liten stalker måhända?
Välkommen hit!
 
Gamla Vänners Dag - Någon från min gamla klass
Eftersom det nalkas klassåterträff kanske personen i fråga tänkte på mig när denna internationella dagen var.
Jag är din vän, och jag vill att någon, kanske du, ska ta tag i återträffen!
 
Återbruka mera Facebook - Magda 27
Nu när jag äntligen har en lastpallshylla i min blogg är ni återbrukare mer än välkommen att titta på den och kanske fråga hur jag gick tillväga för att göra den. Men efter så många återbruksbesök borde ni vara grymt besviken vid detta laget.
 
Blombud på söndagar - Jonas 26
Jojomän, blombud på söndagar tackar jag inte nej till. Inte heller på övriga dagar under veckan.
Blombud uppskattas alltid.
 
Big ass - Chandler
You've come to the wrong place
 
Hej - Oskar 5
Hej hej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela