Lizette

-

Efter After Wörk

Publicerad 2014-01-31 21:07:16 i Allmänt,

Hela gänget samlat ikväll! Det var jag, Mårthen, Anders, Linnea, Linda, Daniel, Elin, Alex, Jesper, Christina och pappa. Tacobuffé och öl för 59:-, rena rånet!
En riktigt trevlig avslutning på veckan faktiskt. 

Har känt mig lite pensionärsaktig ikväll. Först muttrade jag på Corner att volymen på musiken var hög. Det fattades liksom bara att jag hyttade med näven också, haha! Insåg själv hur gammal jag lät. Vi gick på Ica och handlade, jag och Mårthen köpte kaffe, två blodgrape, 10-pack kökssvampar och yoghurt...
på en fredagkväll?!

Nu ligger jag iallafall hemma och kikar på fångarna på fortet. 
Sen blir det Orange is the new black. 

Ha en fortsatt fin fredag! 

En "jag vet inte vad det ska föreställa" bild

Kidsens efterrätt. 

Omnomnomnom!!

Jag fick agera chaufför, därav alkoholfritt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela