Lizette

-

Kransar och födelsedag

Publicerad 2014-12-04 11:47:50 i Allmänt,

Ni som följer mig på instagram eller Facebook kanske redan har sett detta men jag vill visa här också. 
Igår pysslade vi på jobbet och jag skulle för första gången göra mig en julkrans. 

Våghalsigt nog skulle jag göra en hjärtformad sådan också. Så jag tog nå tidningar, rullade ihop och plastade in å sedan var det bara att pynta. 
Mina kollegor hade tagit med sig massor med granris och mossa, själv hade jag köpt med mig de silvriga bandet. Haha! Så utan deras hjälp och tillbehör hade det inte blivit något.
Men se så otroligt fin den blev!


Här är allas verk, supersnygga!

Måste ju verkligen säga att vi har en talang för de där med kransar! :)

Ikväll ska jag till Anders och Linnea för att fira Anders. Jag älskar när andra fyller år bara för att det är så kul att ge presenter till dom. Men vad det blir får jag ju visa senare ;)

Jag verkar vara mycket bättre på att instagramma för tillfället så om ni vill se bilderna snabbare kan ni följa mig där. @lizettepersson88


Kommentarer

Postat av: Sandora

Publicerad 2014-12-04 12:00:01

Jättefina :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela