Lizette

-

En sån där tisdag 😩🔫

Publicerad 2014-12-09 23:29:40 i Allmänt,

Tisdag är en veckodag jag alltid kommer hata och efter denna dag tror jag faktiskt att jag hatar tisdagar ännu mer! Undra om man kan deala till sig att vara ledig varenda tisdag tills pension? :P
Isåfall skulle jag bara ligga i sängen och invänta morgondagen. 
Okej, så illa är det inte men lite så känns det just nu :)

Fick mig ett grymt träningspass tack vare tisdagen ändå! Bokade in mig på spinning och precis efteråt blev det ett core-pass. Otrooooligt skönt faktiskt!


Nu tackar jag tisdagen för sitt, ses igen om en vecka! Och välkommen onsdag! <3

Kommentarer

Postat av: Sandra Karlsson

Publicerad 2015-01-06 22:20:38

wow, vilka grymma träningsövningar! :)

Postat av: Åsa

Publicerad 2015-01-08 12:38:08

lizette! Saknar dina uppdateringar!😘

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lizette

Jag heter Lizette Persson, kommer från Strömsund och driver bloggen lizette.blogg.se där jag skriver om min vardag blandat med bilder och humor. Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela